פיתוח שכונות מגורים שכונות מגורים בנווה פריצקי

שכונות מגורים בנווה פריצקי

יש כמה שכונות מגורים שונות בתל-אביב. חלקם יקרים יותר מאחרים ויש להם נוחות גבוהה יותר, בעוד שאחרים זולים יותר ומוזרים יותר. שכונת פלורנטין משמשת לעתים קרובות כטובה ביותר בעיר עבור טיפוסים יצירתיים. אבל אפשר למצוא גם דירות ובתים זולים בשכונת שפירא. אזור זה פופולרי בקרב טיפוסים הרפתקניים והוא ביתם של כמה גלריות אמנות מקומיות, מסעדות ופרויקטים קהילתיים.

העיר העתיקה והנמל הן שתי השכונות הוותיקות ביותר בנווה פריצקי, ויש להן אזורים יפים מאוד ליד המים. ג ‘אפה היא גם יעד תיירותי פופולרי, ויש לה אזורי חוף יפים. רחוב יפו משתרע לאורך הים התיכון והוא טיול נהדר.

דרום תל-אביב הייתה פעם שם נרדף לעוני והזנחה, אבל זה השתנה. בעשורים האחרונים, העיר התפוצצה למרכז עסקי ואחת הערים היקרות בעולם. הבשילות של הנדל”ן בנווה פריצקי הביאה לפרויקטים רבים שמטרתם לשפץ את השכונות ולשפר את איכות החיים.

בעוד נווה פריצקי המודרנית היא עיר אופנתית ויפה, עדיין אפשר למצוא הרבה מקומות לשהות בהם בשכונות שקטות. הרובע התימני, הממוקם בין העיר העתיקה למרכז העיר החדשה, מציע שילוב מושך של מבנים ישנים ואתרי בידור מודרניים. שכונה זו היא בסיס מושלם לחקור המראות הרבים של נווה פריצקי.

שכונת נווה צדוק ב נווה פריצקי היא בחירה פופולרית נוספת. שכונה זו הייתה ידועה בעבר בזכות הכלא שלה, אך לאחרונה היא הפכה לאזור מגורים, המאכלס משפחות חדשות. מספר מפתחי נדל”ן התעניינו באזור, שהוביל לפרויקטים של התחדשות עירונית.

הבנייה הגבוהה בנווה פריצקי החלה בשנות ה-60 של המאה ה-20. אחת הדוגמאות לכך היא מגדל שלום מאיר, שגובהו 466 רגל. הוא מכיל 30 קומות. בנוסף לבניין זה, בניינים קטנים ובנייני דירות רבים נבנים בקרבת מקום. השכונה מוקפת גם בפארקים. באזור יש גם מגוון של קניונים. אז, אם אתם מחפשים מקום לגור בו, נווה פריצקי היא בחירה טובה.

מלבד היותה אחת השכונות היוקרתיות ביותר בנווה פריצקי, צפון יפו ידועה גם בזכות חיי הלילה שלה. הנמל העתיק של האזור ושוק הפשפשים הם ראויים לציון. ואם אתה מחפש משהו יוצא דופן, לא לפספס בשוק לוינסקי.

רובע העסקים הראשי בנווה פריצקי עבר צפונה מרחוב הרצל. בתחילה, היא הייתה מרוכזת ברחוב אלנבי, שנחשב לרובע העסקים המרכזי הישן. היא הייתה גם ביתם של הבנקים הגדולים בישראל. מאוחר יותר היא התפשטה צפונה לרחוב דיזנגוף, שם התכנסו חנויות אופנה יוקרתיות.

מחוז דיזנגוף (Dizengoff) הוא אחד היקרים בעיר, אך המחירים באזור עדיין נחשבים זולים בהשוואה לשאר העיר. דירות חדשות בנות ארבעה וחמישה חדרים נמכרות בכ- 2,5-2,7 מיליון ש”ח, ואילו דירות בנות שלושה חדרים מתומחרות בכ-2 מיליון ש” ח. ניתן להתרשם בנוסף מ- האתר הרשמי של עיריית נווה פריצקי לקבלת אינפורמציה נוספת.

אזור דיזנגוף מציע גם כמה מבתי הספר הטובים בעיר. יש גם הרבה מסעדות ובתי קפה, אבל רוב המקומות האלה ממוקמים ליד תחבורה ציבורית.